App Inventor. Prvi koraci u pravljenju aplikacija za Аndroid!

  • Glavna
  • /
  • Moduli
  • / App Inventor. Prvi koraci u pravljenju aplikacija za Аndroid!

    App Inventor je vizuelno razvojno okruženje za Android aplikacije koje zahteva minimalno znanje programiranja od korisnika. Prvobitno ga je razvila Google Labs. Za programiranje, App Inventor koristi grafički interfejs, vizuelni programski jezik. Ovo razvojno okruženje radi direktno iz pregledača. Ne morate ništa da preuzimate i instalirate. Aplikacije možete da kreirate sa Android tableta ili iPad-a. Gotove aplikacije mogu se postaviti na Play Market.

    • Trajanje modula — 1 mesec
    Rezervišite mesto

    Da li je teško sprečiti vaše dete da igra igre na pametnom telefonu ili tabletu? Obuka za razvoj mobilnih aplikacija za Android u Sajber školi KIBERone u Beogradu pomoći će mu da svoj hobi usmeri u pravom smeru i počne sa učenjem programiranja za dalji nezavisni razvoj igara i korisnih programa. Čak će i učenici prvog razreda moći da kreiraju mobilne aplikacije u vizuelnom okruženju App Inventor, budući da je programski kod sastavljen u grafičkom interfejsu od blokova slagalica na intuitivnom vizuelnom jeziku Blockli. A za momke koji su već savladali osnove programiranja u okruženju Scratch i savladali elementarne osnove algoritmizacije, ovaj modul će biti sledeći važan korak na putu do velike budućnosti u IT sferi.

    Prednosti obuke od nule u izradi mobilnih aplikacija u SajberŠkoli

    Obuka za programiranje mobilnih aplikacija u okruženju App Inventor u međunarodnoj SajberŠkoli sastoji se od 4 lekcije (dva akademska sata jednom nedeljno). Nastavu izvode kreativni nastavnici sa solidnim iskustvom u oblasti IT tehnologija i koji znaju da rade sa decom. Vaše dete će lako i brzo, na razigran način, u prijatnom okruženju među vršnjacima, steći znanje potrebno za dalje programiranje „za odrasle“. Obrazovni proces je 80% praktičan.

    Po završetku modula obuke za programiranje mobilnih aplikacija, učenici će:

    • ovladati osnovnim pojmovima programera, uklj. promenljive, petlje, grane, provere, proračuni, procedure, nizovi itd.;

    • crtati i raditi sa grafikom, koordinatnim sistemima, tajmerima, senzorima orijentacije i akcelerometra;

    • pretvarati tekst u govor;

    • kreirati mobilne aplikacije od nule - dodajte im vizuelne i zvučne komponente, oznake, radite u dizajnerskom i blokovskom režimu, upravljajte paletom, postavkama, tekstom, svojstvima objekata i njihovim kretanjem, birajte slike i pozadine;

    • programirati pokretne objekte;

    • praviti male igre;

    • instalirati razvijene mobilne aplikacije na pametni telefon i proveriti rad programa;

    • brzo pronalazati greške u programima drugih ljudi;

    • raditi sa Android emulatorima i prilagoditi ih sebi;

    • prebacivati režim.

    Neka vaš sin ili ćerka provedu vreme koristeći gadžete korisno i ne samo da crpe ideje, već ih i implementiraju! Neka vaše dete počne sa vizuelnim programskim jezikom, prikuplja programske kodove, ispravlja ih, ispravlja prema zahtevima i razume logiku. U budućnosti će mu biti lakše da pređe na teže nivoe.

    Данный сайт использует файлы cookie и прочие похожие технологии. В том числе, мы обрабатываем Ваш IP-адрес для определения региона местоположения. Используя данный сайт, вы подтверждаете свое согласие с политикой конфиденциальности сайта.
    OK