U okruženju igara CodeCombat, učenici će steći osnovna znanja i početi da programiraju na popularnom jeziku Python, koji se širom sveta koristi za razvoj veba, kreiranje igara, mobilne aplikacije, neuronske mreže itd. Učenje programiranja odvija se u obliku potrage, koja je uzbudljivija od „avanturističkih igara“ i „pucačina“. Vašem detetu neće biti dosadno gledajući beskonačne redove koda - sve ranije nerazumljive stvari postaće očigledne tokom igre, ono će zauzimati zemlju, graditi i pobediti neprijatelje pomoću kodova uroka (Python komande). Ovo je jedna od najboljih kombinacija opuštanja i učenja!
Program CodeCombat modula pokriva 85% obrazovnog materijala koji se predaje na Stanfordskom univerzitetu za informatiku na predmetima „Metodologija programiranja“, „Apstraktno programiranje“, „Razvoj igara i razvoj veb stranica“.
U Prvoj međunarodnoj sajber školi, deca od 8 godina i starija mogu da pohađaju kurs programiranja na popularnom, jednostavnom i pogodnom jeziku Python. Naš modul "CodeCombat" proučava principe pisanja kompetentnih kodova u formatu uzbudljive potrage (kompjuterska igra uloga). Učenici će, rješavanjem logičkih problema, početi kodirati od prve lekcije, a njihovo interesovanje za programiranje zadržaće se sve većom složenošću nivoa i razradom lika. Program kursa je pogodan i za početnike i za decu koja već poznaju druge programske jezike.
Specifičnosti modula „CodeCombat. Osnovna znanja u Python-u“
CodeCombat je onlajn igrica za više igrača koju su razvili mladi programeri iz San Franciska. Nastala je kako bi zainteresovala školarce koji nemaju pojma o programiranju, da dečake i devojčice upozna sa osnovnim principima kodiranja koristeći neobičan oblik prezentacije informacija. U stanju je da privuče pažnju i najnemirnijih učenika. Nivoi igre izgrađeni su kao dobar kurs programiranja - što više zadataka bude završeno, dete će dobiti više znanja.
Modul CodeCombat u SajberŠkoli "KIBERone" proučava principe ozbiljnog, potpuno "nedetinjastog" Python jezika na opušten i razigran način. Dajemo minimum teorije i maksimalnu praksu, što omogućava deci da se udube u svet programiranja. Osim toga, naš kurs je takođe atraktivan jer ima mnogo opcija za timsku igru - lekcija se pretvara u virtuelne bitke, u takmičenja sa programima koje su kreirali drugi učenici.
Na časovima će deca:
• naučiti da grade logičke lance i razmišljaju u algoritmima, razvijaju razmišljanje, naučiti da zaključuju i argumentuju svoj stav, poboljšaju nivo engleskog jezika;
• naučiti osnove programiranja igara - upravljajući likovima upoznaće se sa konceptima metoda, petlji i promenljivih, brojača, nizova, funkcija i vektorske grafike;
• ovladati osnovnim principima rada na jeziku Python;
• proučavati mehaniku igre i naučiti kako podići nivoe igre, uređivati, menjati igru i nuditi svoje zadatke, razvijajući maštu i kreativnost;
• zapamtiti mnoge komande, jer se često ponavljaju;
• naučiti da pišu složenu logiku igre i dobiti podsticaj za kreiranje sopstvene igre.
• steći veštine timskog rada;
Uzbudljivo programiranje na najpopularnijem jeziku u SajberŠkoli prvi je korak ka sticanju visoko plaćene IT profesije.